配對最適合你的加盟品牌・按此立即諮詢專業顧問
立即按此下載生意大象App・加盟 x 生意轉讓・全面睇

品牌背景

炸雞作為韓國人的國民美食,Hong Korean Chicken由韓國人主理,食物當然非常之地道,炸雞亦提供多種口味選擇。Hong Korean Chicken由2021年開始,在香港已經有四間分店,分別於元朗、石門、旺角及大角咀。

產品介紹

Hong Korean Chicken 只選用新鮮雞制作,絕不使用雪藏雞,並照着韓國食譜去炸,非常香脆。多款炸雞口味,包括醬油、甜辣、芝加哥木炭辣醬、芝滋、Wasabi及蛋黃醬等。出品賣相一流,餐盒分開三行,整齊又乾淨。

炸雞有分有骨或無骨,可以自選醬汁味道,炸雞外脆內軟,雞肉亦醃得入味保持了它的嫩滑,炸雞量十足。除了炸雞店內亦有不同韓國小食選擇,例如芝士條、炒年糕、魚乾湯等。

甜辣炸雞粒,雞柳粒肉質有彈性,一口一粒好方便,甜辣醬汁係傳統嘅韓式風味,味道香甜帶少少辣,好惹味。一份炸雞就可以享受兩種滋味。

芝士條 / 芝士波

芝士控千其唔可以錯過,熱辣辣嘅脆外皮包住流心拉絲芝士。

分店網絡

  • 元朗
  • 石門
  • 旺角
  • 大角咀

查詢「Hong Korean Chicken」